Voor een sneller antwoord kan u beter eerst in onze Veelgestelde Vragen kijken voordat u dit contact formulier gebruikt.

Hoe betaal ik voor een account upgrade?
Eenvoudig, log gewoon in met de gebruikersnaam en paswoord van uw Gratis lidmaatschap, klik dan op de 'Upgrade' knop. Er zijn verschillende opties voor betaling met de kaart en bankoverschrijving. We laten niet toe dat automatische abonnementen aangemaakt worden, betalingen zijn eenmaling voor de gehele relevante periode. Het spijt ons dat we geen postbetalingen aanvaarden.

Ik heb login problemen!
Kijk aub naar de pagina ondertekst voor onze gebruikersnaam/paswoord herinneringstool. Uw paswoord is hoofdlettergevoelig.

Ik kan mijn eigen profiel niet vinden wanneer ik het zoek!
Het is niet heel eenvoudig om uw eigen profiel te vinden bij het zoeken, meestal omwille van uw eigen profielvoordeuren, maar probeer de gebruikersnaamzoekopdracht!

Ik heb een betaling gedaan maar mijn account werd niet geupgrade.
Upgrades gemaakt met een krediet/debietkaart zouden onmiddellijk moeten zijn. Contacteer ons aub met alle betalingsgegevens die u heeft als uw account dan nog steeds niet geupgrade is.

Ik heb per ongeluk een ander lid geblokkeerd.
Leden kunnen gedeblokkeerd worden via Rekening > Geblokkeerde lijst, na het inloggen.

Hoe annuleer ik mijn account?
Log in, klik op 'Rekening' en volg de 'Beƫindig rekening' link of klik op de link onderaan onze mails die naar dezelfde tool verwijzen.

Gebruik het formulier hieronder als u een vraag heeft of als u ons een opmerking wilt geven.

Vul aub de code uit de afbeelding in